Вимкнути ЕГР

←На главнуюЧіп тюнінг » Вимкнути ЕГР
Принцип роботи системи заснований на поверненні строго певної кількості газів, що відпрацювали, назад у впускний колектор в строго визначений час. Далі, змішуючись з повітрям та паливом випускні гази надходять назад у циліндри двигуна разом зі свіжою паливоповітряною сумішшю. Ця кількість визначається блоком управління (ECU) за закладеною ще на заводі-виробнику програмі на підставі показань датчиків: Датчика температури рідини, що охолоджує (THW); Датчика абсолютного тиску (MAP-sensor) або датчика витратоміру повітря (MAF-sensor); Датчика положення дросельної заслінки (TPS); Датчик температури повітря у впускному колекторі (THA - не на всіх моделях). Власних датчиків системи EGR.
 
Кількість та призначення датчиків можуть бути різними залежно від моделі автомобіля, року випуску та країни призначення.  
 
Слід зазначити, що система “EGR” працює не завжди, а за спеціальною програмою (якби перепуск здійснювався постійно, то можете собі уявити - яке співвідношення повітря і бензину надходило б в циліндри).
 
 
 
 
EGR — Exhaust Gas Recirculatiоn (Система рециркуляції відпрацьованих газів)
Ця система призначена для зниження утворення оксидів азоту, що утворюються під час роботи двигуна. Утворення цих речовин має місце при дуже високій температурі. Для зниження температури і, отже, утворення оксидів азоту, невелика кількість випускних газів повертається назад у двигун.
 
 
Система EGR не використовується на неодружених оборотах. (прогрітий двигун)
Система EGR не використовується на холодному двигуні.
Система EGR не використовується при повністю відкритій заслінці.
 
 
EGR система знаходиться під керуванням Electronic Concеntrated Control System (ECCS) і використовує дані датчика положення колінвала (датчика Холла), датчика температури двигуна та датчика положення дросельної заслінки. ECU переводить ці дані в керуючі сигнали електроклапан EGR, який безпосередньо керує відкриттям EGR клапана. Під час запуску холодного двигуна, на холостому ходу, коли обороти менше 900 об/хв та при підвищених оборотах понад 3200 об/хв, електроклапан EGR увімкнений і система не працює. В інших випадках електроклапан вимкнено і EGR працює.
 

Обставини, при яких клапан EGR відкритий:

-Температура охолоджуючої рідини 50 за Цельсієм і вище.
-Педаль газу наполовину натиснута.
-Тиск вихлопних газів достатньо для закриття EGR клапана.
 
Всі параметри двигуна (запалювання, інжектори) в нормі
1. Провали в прискоренні при плавному наборі швидкості або невеликий провал при переході з першої на другу передачу. Занадто великий потік через систему EGR
2. Якщо є ривок при плавному натисканні педалі акселератора і немає різкого прискорення при "тапці в підлогу" то швидше за все надто малий потік у системі EGR
 
Можливі причини надто великого потоку через систему EGR
1. Ослабла калібрувальна пружина клапана EGR. Заміна клапана.
2. Пошкоджений каталітичний конвертор (забитий продуктами горіння) чи вихлопна система. (Перевірити вихлопну систему)
3. Неодружені обороти занадто високі. Налаштування неодружених обертів.
4. EGR клапан невідповідного типу. Поставити клапан рекомендованого типу
 
Можливі причини надто маленького потоку в системі EGR
1. Несправний клапан EGR.
2. Зворотний тиск надто високий. Пробій вихлопної системи, неправильна ліквідація каталізатора.
3. Засмічена керуюча трубка клапана EGR. продути трубку.
4. Неодружені оберти надто низькі. (Налаштувати оберти відповідно до специфікації).